Bendrosios nuostatos
Šis dokumentas nustato internetinės parduotuvės www.zirniukai.lt (toliau – Parduotuvė) naudojimo bei prekių pirkimo ir pardavimo sąlygas.
- Administratorius / Pardavėjas – Parduotuvę administruojantis ir joje prekes parduodantis asmuo: Viktorija Bagočienė, ind. veiklos kodas 896954, el. paštas: zirniukai84@gmail.com
- Prekės – Parduotuvėje siūlomos prekės ir paslaugos. Į šią kategoriją neįtraukiami reklaminiuose skydeliuose ar kitose svetainės skiltyse rodomi produktai, kurie nėra tiesiogiai parduodami.
- Naudotojas – bet kuris asmuo, apsilankantis Parduotuvėje.
- Pirkėjas – Naudotojas, kuris įsigyja prekes Parduotuvėje.
Šios taisyklės yra privalomas teisinis dokumentas, nustatantis Naudotojo (Pirkėjo) ir Administratoriaus (Pardavėjo) teises, pareigas ir atsakomybę, naudojantis Parduotuve bei perkant joje prekes.
Pirkėjo teisės ir pareigos
Teisė naudotis Parduotuve
Pirkėjas gali naudotis Parduotuve tik pagal šias Taisykles ir laikydamasis galiojančių Lietuvos Respublikos teisės aktų.
Apmokėjimas ir prekių priėmimas
Pirkdamas prekes ir patvirtindamas jų įsigijimą, Pirkėjas įsipareigoja sumokėti Pardavėjui nurodytą kainą pagal Taisyklių skyrių „Prekių užsakymas ir apmokėjimas“ bei priimti prekes pagal skyrių „Prekių pristatymas ir atsiėmimas“.
Asmens duomenų tikslumas
Pirkėjas privalo pateikti tikslius asmens ir pristatymo duomenis. Jei duomenys netikslūs, Pardavėjas neatsako už galimus nuostolius ir gali reikalauti tiesioginių nuostolių kompensavimo (pvz., papildomų pristatymo išlaidų, jei siunta turi būti išsiųsta kitu adresu).
Atsakomybė už veiksmus
Pirkėjas yra atsakingas už visus savo veiksmus, atliktus naudojantis Parduotuve.
Prisijungimo duomenų apsauga
Užsiregistravęs Pirkėjas privalo užtikrinti savo prisijungimo duomenų saugumą. Jei trečiasis asmuo prisijungia prie Parduotuvės naudodamasis Pirkėjo duomenimis, laikoma, kad veiksmus atliko pats Pirkėjas.
Duomenų atnaujinimas
Pasikeitus asmens ar pristatymo duomenims, Pirkėjas privalo juos nedelsdamas atnaujinti savo paskyroje. Praradęs prisijungimo duomenis, Pirkėjas turi nedelsdamas informuoti Pardavėją.
Sutarties nutraukimas
Pirkėjas neturi teisės vienašališkai nutraukti Sutarties, jei Pardavėjas įvykdė visus savo įsipareigojimus.
Prekių grąžinimas ir keitimas
Pirkėjas turi teisę nutraukti Sutartį, grąžinti ar pakeisti prekes vadovaudamasis Taisyklių skyriumi „Prekių grąžinimas ir keitimas“.
Pardavėjo teisės ir pareigos
Pardavėjas įsipareigoja sudaryti visas sąlygas Pirkėjui tinkamai naudotis Parduotuvės teikiamomis paslaugomis.
Nustačius, kad Pirkėjas bando pakenkti Parduotuvės darbui ar jos saugumui arba nesilaiko šių Taisyklių reikalavimų ar savo įsipareigojimų, Pardavėjas turi teisę nedelsiant ir be perspėjimo apriboti ar sustabdyti Pirkėjo galimybę naudotis Parduotuve, o išskirtiniais atvejais panaikinti Pirkėjo registraciją ir asmeninę paskyrą.
Pardavėjas įsipareigoja gerbti Pirkėjo privatumo teisę, o taip pat saugoti paslaptyje jo pateiktus asmeninius duomenis.
Po Sutarties sudarymo Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Pirkėjo užsakytas Prekes taip, kaip nurodyta šių Taisyklių „Prekių pristatymo ir atsiėmimo sąlygos“ nuostatose.
Pardavėjas įsipareigoja grąžinti (pakeisti) Pirkėjo užsakytas prekes taip, kaip nurodyta šių Taisyklių „Prekių grąžinimo ir keitimo sąlygos“ nuostatose.
Pardavėjas atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai nuostoliai kyla dėl to, jog Pirkėjas, neatsižvelgdamas į Pardavėjo rekomendacijas ir savo įsipareigojimus, nesusipažino su šiomis Taisyklėmis, nors tokia galimybė jam buvo suteikta.
Jei Pardavėjo Parduotuvėje pateikiamos nuorodos į kitų įmonių, įstaigų, organizacijų ar asmenų tinklalapius, Pardavėjas nėra atsakingas už tuose tinklalapiuose pateiktą informaciją, tų tinklapių neprižiūri, nekontroliuoja ir toms įmonėms bei asmenims neatstovauja.
Pardavėjas turi teisę vienašališkai nutraukti Sutartį su Pirkėju tais atvejais, kuomet Pirkėjo užsakytų Prekių sandėlyje nėra ir (arba) jos yra nebegaminamos, Prekių nėra galimybės pakeisti arba pasikeitė jų įsigijimo iš tiekėjo kaina. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant informuoti apie tai Pirkėją ir išankstinio apmokėjimo atveju ne vėliau kaip per 5 darbo dienas sugrąžinti Pirkėjui visą pagal Sutartį sumokėtą sumą.
Prekių užsakymas ir atsiskaitymas
El. parduotuvėje Pirkėjas gali pirkti visą parą, 7 dienas per savaitę.
Sutartis, perkant e. parduotuvėje, pradeda galioti nuo to momento, kai Pirkėjas paspaudžia mygtuką „Patvirtinti užsakymą“, o gavęs užsakymą Pardavėjas jį patvirtina – atsiunčia patvirtinimo laišką Pirkėjo nurodytu el. paštu; perkant prekių išdavimo vietoje – nuo to momento kai Pirkėjas pateikia užsakymą, pasirašo ar kitaip patvirtina užsakymą bei pasirenka kaip apmokės užsakytas prekes.
Prekių kainos el. parduotuvėje/prekių išdavimo vietoje ir suformuotame užsakyme nurodomos eurais.
Atsiskaityti galima naudojantis bet kurio banko elektroninės bankininkystės paslaugomis. Atsiskaitymai galimi euro valiuta. Mokėjimai apdorojami atliekant bankinį pavedimą į nurodytą pardavėjo sąskaitą.
Pirkėjas įsipareigoja už prekes sumokėti nedelsiant. Tik gavus apmokėjimą už prekes pradedamas formuoti prekių siuntinys ir pradedamas skaičiuoti prekių pristatymo terminas, kuris yra nuo 3d.d iki 7d.d.
Prekių pristatymas ir atsiėmimas
Pirkėjas, pateikdamas užsakymą Parduotuvėje, gali pasirinkti paštomato paslaugą Omniva, Lp express, DPD, Venipak :
- Paštomatas – prekės pristatomos į pirkėjo pasirinktą paštomatą už papildomą mokestį, kuris yra iš anksto nurodytas Parduotuvėje.
Pardavėjas pasilieka teisę riboti tam tikrus pristatymo būdus, atsižvelgdamas į užsakytų prekių kiekį, vertę ar pirkėjo pateiktą pristatymo adresą.
Nepriklausomai nuo pasirinkto pristatymo būdo, Pirkėjas privalo užtikrinti, kad pateikiami asmens ir pristatymo adreso duomenys yra tikslūs, taip pat nurodyti visą reikalingą papildomą informaciją (pvz., pastato numerį, aukštą, laiptinės kodą ir pan.), kad pristatymas vyktų sklandžiai.
Prekių Gavimas
- Gavęs siuntą iš kurjerio, Pirkėjas privalo patikrinti siuntos būklę ir pasirašyti jos perdavimo-priėmimo dokumentą.
- Pastebėjus pakuotės pažeidimą ar prekių komplektacijos neatitikimą, būtina nedelsiant informuoti kurjerį, pareikalauti surašyti pažeidimo aktą, padaryti nuotraukas ir išsiųsti jas Pardavėjui el. paštu zirniukai84@gmail.com
- Jei Pirkėjas pasirašo siuntos dokumentą be pastabų, laikoma, kad prekių siunta buvo pristatyta tvarkingai. Neatlikus šių veiksmų, Pardavėjas neprisiima atsakomybės už prekių pažeidimus ar komplektacijos trūkumus, jei jie galėjo būti pastebėti vizualiai.
Prekių Priėmimas
- Prekes turi priimti pats Pirkėjas arba jo įgaliotas asmuo.
- Jei užsakymas pristatomas nurodytu adresu ir priimamas kito asmens, pretenzijos dėl netinkamo gavėjo nepriimamos.
Pristatymo Terminai
Pardavėjas deda visas pastangas užtikrinti, kad prekės būtų pristatytos laiku, tačiau tam tikrais atvejais terminai gali keistis:
- Jei prekė tuo pat metu buvo užsakyta kelių pirkėjų ir jos atsargos sandėlyje yra ribotos.
- Jei užsakymo apmokėjimo patvirtinimas vėluoja.
- Jei dėl nepalankių aplinkybių (pvz., didelio siuntų srauto prieš šventes, sudėtingų oro sąlygų) pristatymas vėluoja.
Pristatymo Termino Skaičiavimas
- Elektroninės bankininkystės mokėjimai – terminas pradedamas skaičiuoti per 24 valandas nuo banko patvirtinimo gavimo.
- Banko pavedimai – per 24 valandas nuo mokėjimo patvirtinimo.
Pristatymas vykdomas tik darbo dienomis ir darbo valandomis. Švenčių dienos į pristatymo terminą neįtraukiamos.
Jei užsakomos kelios prekės su skirtingais pristatymo terminais, visam užsakymui taikomas ilgiausias pristatymo terminas, nebent Pirkėjas ir Pardavėjas susitaria kitaip.
Pardavėjas nėra atsakingas už pristatymo terminų pažeidimus, jei prekės nepristatytos dėl Pirkėjo kaltės ar dėl nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių (force majeure).
Prekių grąžinimas ir keitimas
Remiantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.362 straipsniu, perkant el. parduotuvėje zirniukai.lt kiekvienam pirkėjui ir jo nupirktai tinkamos kokybės prekei suteikiama 14 dienų grąžinimo garantija nuo prekės gavimo jei atitinka šias sąlygas:
prekė yra nenaudota ir nesugadinta;
prekė yra nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos ženklinimo etiketės ir kt.);
grąžinama prekė yra pilnos komplektacijos su visa gamintojo pridedama dokumentacija ir originaliu įpakavimu.
Norėdami grąžinti tinkamos kokybės prekę turite :
atsiųsti prašymą dėl grąžinimo zirniukai84@gmail.com (Pirkėjas turi parašyti ir išsiųsti prašymą Pardavėjui, nurodydamas savo vardą, pavardę, telefono numerį, užsakymo datą ir numerį, Prekės pavadinimą ir kainą, Prekės grąžinimo (keitimo) priežastį, Nekokybišką prekę patvirtinančią nuotrauką (Nekokybiškos prekės gavimo atveju), o taip pat savo banko sąskaitos, į kurią turėtų būti grąžinti pinigai, duomenis (grąžinimo atveju).
Prekė turi būti nenaudota, su ženklinimo etiketėmis bei originalioje pakuotėje, nesugadinta ir nepraradusi prekinės išvaizdos.
Norint grąžinti netinkamos kokybės prekę, atlikite aukščiau išvardintus žingsnius.
Parduotuvė įsipareigoja ne vėliau kaip per 10 dienų nuo prekės sugrąžinimo dienos grąžinti pinigus arba pakeisti prekę.
Pirkėjas, atsisakęs sutarties, turi pats padengti prekės grąžinimo išlaidas.
Svarbu!
Negrąžinamos prekės
Būtina pažymėti, kad Mažmeninės prekybos taisyklių 17 punktas numato negrąžinamų prekių sąrašą (pavyzdžiui, elektrotechnika, žaislai, baldai, kosmetika, knygos, apatiniai drabužiai ir kt.). Į šį sąrašą patenkančios prekės, būdamos tinkamos kokybės, gali būti grąžinamos tik pardavėjui sutikus. Su minėtomis taisyklėmis galite susipažinti šioje nuorodoje.
Informuojame kad mes laikomės tokios pozicijos kad šios prekės pagal pateiktą sąrašą negali būti mums t.y pardavėjui grąžinamos.
Taip pat mes galime atsisakyti priimti prekę, jei buvo padaryti prekės išvaizdos pakeitimai.